Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Поверненню не підлягає товар, якщо: - він був у вжитку; - відсутня чи пошкоджена упаковка товару; - товар має видимі технічні ушкодження; - Відсутній чек або гарантійний талон. Важливо! Повернення/обмін товару здійснюється за рахунок покупця. Повернення коштів 1. Вкажіть менеджеру зручний спосіб повернення коштів. 2. Процес перерахунку або повернення коштів відбувається протягом 3-х робочих днів
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.